Look out! Facebook vil tage din tid

Tag en ven i hånden
Tilføj i Facebook
Plant i Green Patch lunden
Tilføj filmen Hook
Send blomster og chokolade
Send smil og gør alle glade


Jeg har haft min facebook konto et stykke tid nu, så jeg benyttede ugens opgave til at få ryddet lidt op.

Jeg fik ændret mit facebook billed, uploaded et billedalbum om Randers Regnskov fra i sommers og tilmeldte mig gruppen: I'm a Spaceball.

Så tjekkede jeg om der var nogle i min e-mail adressebog, som jeg ikke havde som venner i Facebook, det blev til 2 nye venner, og så fandt jeg 2 fra biblioteket jeg inviterede til at blive mine venner i facebook.

Inden jeg forlod Facebook (efter alt for lang tid på Facebook) foderede jeg lige min drage Amarina og bagefter foderede jeg og legede med min 3D hundehvalp Max.

I morgen sender jeg blomster og chokolade til alle mine venner.

Det bedste tip jeg kan give til Facebook er sæt en timer på inden du går på Facebook, så du ikke får brugt alt for meget tid der, for der er rigtig meget, som man kan bruge meget tid på.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om æslet

Løb min ven! løb...på Google Maps